Monday, July 22, 2013

Belated Birthday Wish.

Oh man. I totally forgot. Sorry Nizar. So this entry is for you :)



Happy Birthday, ex-officemate.  Thank you for being the 'penceria' di level 21. I wish you all the joy and happiness in the world. Have an amazing year ahead, with the beautiful family of yours. Kirim salam kat Kak Lia and pelukkan darwisy (yang sampai harini tak dapat jumpa). Its been a great 5 months there. I am glad we crossed path somehow. Semoga persahabatan kita (cewah) takkan terputus walaupun sekarang ni saya cuma ex-matrade. Hahaha. Sorry for forgetting T.T Teruskan to be that penceria walaaupun dah semakin tua. Eh. Hehe. Be nice to the next practical students kayh! And update kita kat sini. Nak jugak tahu siapa praktikal student baru tu Hihi.

SO. HAPPY BIRTHDAY NIZAR! MAY ALL YOUR WISH COME TRUE! 

Sorry. Only this entri je yang mampu. Semoga terhibur. Eh. *peace*


And.. I totally miss you guys a lot.

Till then. xxx


1 comment:

Unknown said...

Wow terharu okei! Thanks for being the best in the world five star praktikal student here. Our friendship never end. Last day in matrade tak bermakna penamat segala2nya. I still obses. Hahaha. Keceriaan itu kan adalah hak milik setiap insan dan untuk mengekalkan keremajaan dan kekacakkan harusla ceria. So tidaklah nampak ketuaan walaupun kedutan2 di muka jelas kelihatan (bukan saya). Don worry tade praktikal student yang setanding uoll. Yang sorang tu hitam manis kejap gumuk kejap kurus, yang sorang lagi tu natural beauty bila pakai eyeliner berseri-seri gorgeous dan menawan hati.

Ok, saya sangat terhibur. Thanks sekali lagi. :))